Masz firmę zajmującą się wynajmem kontenerów na gruz i szukasz nowych klientów?
Wypełnij formularz i pozwól nam sprzedawać Twoje usługi przez Internet.
Dołącz do nas jako partner!
Co zyskujesz?
- Bez nakładów zyskujesz nowy kanał sprzedaży
- Tylko u nas dostaniesz gotowe zlecenie do realizacji
- Ty określasz cenę, którą widzi klient
- Partnerskie warunki współpracy, rozliczamy się tylko za zamówienia złożone w danym cyklu rozliczeniowym
- Bezpłatną reklamę Twoich usług w Internecie
- Pełną obsługę płatności internetowych PayU, Blik, Apple Pay, Google Pay
Jak działa nasza platforma
- 1
Prowadzimy aktywne działania emarketingowe i szukamy klientów na Twoje usługi
- 2
Na naszej stronie prezentujemy Twoją ofertę
- 3
Po uzyskaniu zlecenia przesyłamy do Ciebie niezbędne dane do realizacji zamówienia
- 4
Ty realizujesz usługę na określonych warunkach w zleceniu i zgodnie z umową współpracy
- 5
Raz w miesiącu następuje rozliczenie na podstawie zrealizowanych zamówień
Jak przystąpić?
Wypełnij powyższy formularz
W swoim panelu określ ceny oraz obszar, na jakim chcesz sprzedawać usługi
Zaakceptuj regulamin i warunki współpracy
Od tej chwili pracujemy dla Ciebie!
Najczęstsze zadawane pytania
Marketing Mobile Service Sp. z o.o. nie jest firmą zajmującą się wynajmem kontenerów. Jako agencja marketingowa opracowaliśmy jedynie platformę www.gruzexpress.pl, dzięki której firmy z branży w prosty sposób mogą oferować usługi klientom szukającym ofert przez Internet. Naszym głównym obszarem działalności pod marką GRUZExpress jest prezentacja ofert naszych partnerów oraz umożliwienie klientom składania zamówień i dokonywania płatności za usługi online. Dostawcy otrzymują gotowe zlecenia do realizacji. Nie posiadamy zaplecza technicznego niezbędnego do realizacji usług wynajmu kontenerów. Jesteśmy raczej wirtualnym działem sprzedaży, który pomaga dotrzeć do tego sektora klientów, do którego tradycyjny handlowiec nie jest w stanie dotrzeć. Nasz serwis stanowi bardzo dobre uzupełnienie dla każdej firmy.
Platforma została zaprojektowana w taki sposób, aby każdy dostawca w swoim panelu miał możliwość zaznaczenia dokładnego obszaru, na którym świadczy usługi. Dzięki tej funkcji oferta danego dostawcy wyświetlana jest wyłącznie dla zapytań z regionu, w którym realizuje on swoje usługi. Dostawca zarządza obszarami za pośrednictwem Panelu Dostawcy i może w dowolnym momencie uruchomić nowe obszary, w których planuje ekspansję.
Dodatkowo w panelu dostawca zamieszcza szczegółowe dane swojej firmy, określa cenniki. Może on również odpowiadać na komentarze swoich klientów i starać się uzyskać jak najlepszą opinię, co z pewnością przełoży się na liczbę zamówień otrzymywanych za pośrednictwem naszej platformy.
Nasza platforma, w przeciwieństwie do tych wymienionych, została zbudowana i od początku dedykowana branży usług wynajmu kontenerów. Inne platformy dostępne w sieci zajmują się głównie sprzedażą towarów i prostych usług. Wynajem kontenerów to złożona usługa o specyficznych wymaganiach, których te portale nie biorą pod uwagę. GRUZExpress powstało we współpracy z osobami, posiadającymi 20-letnie doświadczenie w branży z ukierunkowaniem na sprzedaż i obsługę klienta. Tylko w naszym serwisie dostawca otrzymuje zlecenie z dokładną lokalizacją, bo wiemy jak ważne jest to dla kierowcy serwisu, który codziennie ma 10-15 punktów na swojej karcie pracy. Tylko u nas dostawca otrzymuje wraz ze zleceniem całą obsługę sprzedażową (przyjmujemy zamówienia, rozliczamy je i wystawiamy fv). Windykacja i papierologia przechodzą do historii. Dodatkową różnicą jest też to, że rozliczenie następuje tylko za pozyskane zamówienia, a nie za możliwość wystawienia oferty w naszym serwisie.
Widać różnicę?
Korzystanie z platformy GRUZExpress w żaden sposób nie koliduje z dotychczasową polityką marketingową dostawcy. Podobnie jak Allegro czy OLX, jest to platforma do zamieszczania ofert, a nie do udzielania szczegółowych informacji o firmie czy prowadzenia działań stricte marketingowych, co z reguły robi się na własnym portalu za pomocą różnych narzędzi. Nasza platforma powinna być traktowana przez dostawców jako portal transakcyjny, na którym zamieszczają wizytówkę swojej firmy, prezentują oferty i zawierają transakcje z klientami.
Rejestracja na naszej platformie, prezentacja wizytówki dostawcy i ofert dla klientów jest całkowicie bezpłatna.
Nie ma żadnych opłat abonamentowych. Jedyna płatność, to ta za pozyskane zamówienia lub przedłużenia wynajmu na kolejny okres. W praktyce oznacza to, że dostawca płaci tylko za efekt, czyli pozyskane zamówienia, obsługę płatności i zlecenia przekazane do realizacji. Informacje o opłatach i prowizjach dostępne są tutaj.
Rozliczenia odbywają się w cyklach miesięcznych na podstawie przygotowanego przez nas raportu. W raporcie dostawca znajdzie wartość przekazanych zamówień, która jest podstawą do obciążenia Marketing Mobile Service Sp. z o.o. przez dostawcę oraz zestawienie obsłużonych przez nas transakcji i ich wartość, która jest podstawą do wystawienia przez nas fv dostawcy. Na tej podstawie następuje rozliczenie wzajemnych zobowiązań i przekazanie środków na rachunek dostawcy.
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia procesu rejestracji na naszej platformie jest wypełnienie formularza znajdującego się na tej stronie, zatytułowanego "Dołącz do nas jako partner". Wprowadź NIP swojej firmy, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego. Wyraź zgodę na wykorzystywanie przez Marketing Mobile Service Sp. z o.o. środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, a następnie kliknij przycisk "Zarejestruj się". Po kliknięciu przycisku na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym i tymczasowym hasłem. Przejdź do swojej skrzynki e-mail i wejdź w "Link aktywacyjny" lub skopiuj link bezpośrednio do przeglądarki. Po aktywowaniu konta przejdź do zakładki "Strefa Dostawcy" na naszej stronie internetowej i wprowadź dane przesłane w wiadomości e-mail. Masz już profil? Świetnie! Przejdź do zakładki "Dostawca" i wypełnij dane swojej firmy, korzystając z instrukcji wyświetlających się obok pól tekstowych. Następnie przejdź do zakładki "Ustawienia Sprzedaży" i wybierz rodzaje usług oferowanych przez Twoją firmę, ustal ich ceny oraz określ regiony, które zamierzasz obsługiwać. Gratulacje! Twoje usługi są teraz widoczne na naszej stronie.
W zakładce "Transakcje" możesz na bieżąco monitorować wszystkie składane zamówienia, a w zakładce "Komentarze" masz wgląd w opinie wystawione przez klientów, którzy skorzystali z Twoich usług.
Nic prostszego!